Vyhledávání zboží
Prodej na splatky Essox

mPenize Essox

Celoodpružený rám Mondraker Dune XR 27,5" 2014

Kód: mond14-015
Výrobce: Mondraker
Kategorie: Odpružené

Cena: 43990 Kč
Cena v € (orientační): 1 767,96 €




Mondraker Dune XR - skutečně exklusivní  enduro / FR / allmountain stroj navržený pokrokovou Forward Geometrií se zdvihem 160 cm, který je postaven s využítím nejpokročilejších technologií - Zero Suspension System a Stealth alloy Structure.

Specifikace:
Foxy 27.5 Stealth Evo alloy Zero Suspension System Forward Geometry 160mm
• Zero suspension System
• Stealth Evo Aloy trubková sada
• MFG - Forward Geometry
• tlumič Fox Float X CTD Adjust Factory Kashima COATING  215x63.5mm
• Přesmykač: -
• Představec: ONOFF STOIC FORWARD GEO 10MM

• pevná osa

• velikosti S / M / L /XL

• Váha:   g. (včetně tlumiče a patky)


Geometrii možno přizpůsobit také volbou jednoho z Forward Geometry představců:

Technologie:

ZERO SYSTEM patří bezesporu mezi nejpokrokovější a nejvyváženější systémy odpružení kol. Za jeho zrodem stojí 3 z nejvýznamnějších odborníků současnoti: americký “suspension guru” Dave Weagle  (autor patentů, které využívá mnoho výrobců kol: DW-link, DeltaS, Split Pivot), španělský inženýr César Rojo (vedoucí vývoje Mondrakeru, který pracoval pro KTM i Hondu) a dvounásobný světový šampión Fabien Barel.  Prvotní vývoj a testování zabraly dva roky a po úspěchu na top modelech Mondraker je systém neustále vyvíjen a ‘programován’ pro všechny typy jízdy od DH po XC. Dnes jej nalezneme na všech odpružených řadách Mondrakeru. Moderní systém odpružení musí mít kromě pružení i plno dalších vlastností podstatných pro perfektní jízdu vyváženou ve všech směrech. ZERO (anglicky “nula”) má tlumič umístěn v přesně vypočtené optimalizované pozici mezi dvěma pákami systému, které spojují zadní pevný trojúhelník s rámem. To spolu s vyvážením dráhy a intenzity působení jednotlivých sil umožňuje dosáhnout výborné vlastnosti, které lze přesně vyladit pro konkrétní zaměření kola.  Lze je shrnout do čtyř nul - ZERO :-)

ZERO POWER LOSS - NULOVÉ PROPRUŽOVÁNÍ
Díky přesnému vybalancování působení síly šlapání a síly pružení, má Zero systém prakticky nulové propružování při šlapání a tedy maximální efektivitu přenosu síly.

ZERO PEDAL KICK - NULOVÉ PROPÍNÁNÍ ŘETĚZU
Délka řetězu je v celé dráze pružení takřka stabilní a nedochází k žádnému nechtěnému tahu dozadu, který by mohl snížit efektivitu nebo narušit kadenci.

ZERO BRAKE INFLUENCE - NULOVÝ VLIV BRZD NA PRUŽENÍ
Průběh a efektivia zadního pružení u Zero je naprosto nezávislá na brždění. Díky tomu nedochází k žádné změně charakteristiky pružení a nechtěnému pohybu.

ZERO BUMPS - NULOVÉ ZPĚTNÉ RÁZY
Díky perfektnímu vyvážení působení jednotlivých sil a částí systému má Zero výbornou schopnost “samoabsorbce” zpětných rázů. Zero je kromě toho designováno, aby optimální výkon dosahovalo při minimálním SAG mezi 30-35%.

-----------------------

STEALTH
Stealth profilace a struktura trubek pro rámové sady Mondraker umožňuje postavit technologicky
vyspělé, odolné a přitom velmi lehké rámy (například u sjezdového rámu Summum se podařilo 
dosáhnout takřka  neuvěřitelných 3360 g). Ušlechtilá slitina Stealth technologie s variabilní tloušťkou stěn 
a takřka neomezenou možností modelace trubek umožňuje maximálně optimalizovat každou hranu
a plochu rámu a tak dosahovat bezprecedentní torzní tuhosti a efektivity přenosu sil. V neposlední 
řadě rámům dávají také nezaměnitelný Mondraker vzhled.

-----------------------
FORWARD GEOMETRY
Nový pokrokový pohled na konstruci a odladění geometrie kola, který všeobecně zlepšuje vaši kontrolu nad kolem víc, než si dokážete představit. Již po krátkém seznámení je řízení stabilnější, citlivější, přesnější a v důsledku toho všeho je vaše jízda rychlejší.

• VÍCE JISTOTY V PRUDKÝCH KLESÁNÍCH
Díky více předsunuté pozici přední osy je příznivější nájezdový úhel a těžiště. Natolik, že je pro jezdce skoro nemožné 'jít přes řidítka'

• VÍCE STABILITY VE VYSOKÝCH RYCHLOSTECH
Delší rozvor kol poskytuje více stability a jistoty na všech typech terénu.

• PŘESNĚJŠÍ PŘÍMÉ ŘÍZENÍ
Kratší představec s délkou kolem 10 mm poskytuje mnohem jemnější a přesnější ovládání. Kolo má mnohem rychlejší reakci na řízení a to navzdory delšímu rozvoru.

• VÍCE STABILITY VE STOUPÁNÍ
Kontakt předního kola s terénem je preciznější díky větší vzdálenosti střed-přední osa. Tendence k zvedání předního kola je minimální i při prudkých výjezdech.

• VÍCE JISTOTY A STABILITY V TERÉNU
Lepší rozložení váhy mezi předním a zadním kolem dává kolu obecně lepší záběr a zlepšuje i oporu v zatáčkách. Průchod těžším terénem je rychlejší.

---------------------


Geometrie

Dune XR Geometry

FRAME SIZE S M L XL
A Seat Tube Length 380mm 420mm 470mm 510mm
B Top Tube Length 605mm 625mm 649mm 667mm
C Bottom Bracket Drop -5mm -5mm -5mm -5mm
D Bottom Bracket Height 350mm 350mm 350mm 350mm
E Chainstay Length 432mm 432mm 432mm 432mm
F Seat Tube Angle, Actual 69º 69º 69º 69º
G Seat Tube Angle, Effective 74.5º 74.5º 74.5º 74.5º
H Head Tube Angle 66.5º 66.5º 66.5º 66.5º
I Fork Offset 44mm 44mm 44mm 44mm
J Wheelbase 1177mm 1197mm 1122mm 1242mm
K Head Tube Length 110mm 110mm 120mm 130mm
L Reach 439mm 459mm 480mm 496mm
M Stack 597mm 597mm 606mm 616mm

Cenový alarm

Rádi vás budeme informovat o snížení ceny pod vámi zadanou částku.

Prosím, opište kód:

Napište recenzi

Pro napsání recenze musíte být přihlášen.
Nikdo ještě nenapsal recenzi tohoto zboží.
Maniac Bike - Návrat na horní stránku
© 2002 - 2018 Maniac Bike, provozováno na systému Oxid e-shop
Šíření obsahu je bez předchozího souhlasu provozovatele těchto stránek zakázáno.