Vyhledávání zboží
Prodej na splatky Essox

mPenize Essox

Celoodpružené kolo Mondraker Summum Pro 27,5" 2015

« Předchozí výrobek | Následující výrobek »
Kód: mond15-002
Výrobce: Mondraker
Kategorie: nad 150mm

Cena: 99990 Kč
Cena v € (orientační): 3 967,60 €




Mondraker Summum Pro Team - replika závodního stroje, který používá tým MS - MondrakerFactoryTeam (v poslední době například Morgane Charre - UCI mistryně světa, Innes Graham - MS Junior, Damien Spagnolo - 2. na Mistrovství světa, Markus Pekoll - vítěz IXS Evropského poháru, Andrew Doritt jeden z nejlěpších juniorů světa nebo Emmeline Ragot jedna z nejlepších žen Světového poháru, vítězka více závodů). Summumy také získali v posledních letech plno vítězství na Mistrovstvích republiky, v Českém DH poháru, Slovenském DH poháru a v 3DH cupu. Skutečně ostrý závodní stroj pro vítěze.

Konstruováno pomocí nejpokročilejších technologií - Zero Suspension System, Forward Geometry a Stealth alloy Structure.

SPECIFIKACE:

FRAME = rám; SIZES = velikosti, REAR SHOCK = tlumič; FORK = vidlice; HEAD = hlavové složení; STEM = představec; HANDLEBAR = řidítka; GRIPS = gripy;

SEATPOST = sedlovka; SADDLE = sedlo; FRONT BRAKE = přední brzda; REAR BRAKE = zadní brzda; LEVERS = páčky; RIMS = ráfky; SPOKES = špice/dráty;

FRONT HUB = přední náboj; REAR HUB = zadní náboj; TIRES = pneumatiky; CRANKSET = kliky; BOTTOM BRACKET = středové složení; PEDALS = pedály;

CHAIN = řetěz; FRONT DERRAILLEUR = přesmykač (vpředu); REAR DERRAILLEUR = měnič převodů (vzadu); SHIFTERS = řadící páčky; CASSETTE = kazeta;

WEIGHT = váha

FRAMESummum 27´5 Stealth Evo alloy Zero Suspension System FG 205mm
SIZESS / M / L
REAR SHOCKFox DHX RC2 Performance 222x70mm
FORKMarzocchi 380 R2C2 TI 200mm
HEADOnoff ZS internal 1-1/8”
STEMOnoff Stoic DH Integrated FG 20-30mm
HANDLEBARMondraker Summum Pro custom design 1” 780mm
GRIPSOnoff Paw Lock-on
SEATPOSTSDG I-Beam SP-751 31.6 300mm
SADDLESDG I-Beam I-Fly MS custom design
FRONT BRAKEFormula CR1 203mm
REAR BRAKEFormula CR1 203mm
LEVERSFormula CR1
RIMSDt Swiss F570 27´5 TLR
SPOKESCN Stainless Butted
FRONT HUBMDK Disc Pro DH 20mm
REAR HUBMDK Disc Pro DH 12x150mm
TIRESSchwalbe Magic Mary SuperGravity TL folding 27´5x2.35
CRANKSETTruvativ Hussefelt 1.0 165mm 36T
BOTTOM BRACKETTruvativ Howitzer XR 73mm
PEDALS/
CHAINSram PC-1031 10s
FRONT DERRAILLEURChainguide E.13 LG1
REAR DERRAILLEURSram X9 Type2 Short cage 10s
SHIFTERSSram Trigger X7 10s
CASSETTESram PG-1030 11-26T 10s
WEIGHT15.9 kg

• k dispozici také samostatný rám (ve verzi Summum Pro Team)

Adjustable Geometry kit (sada adaptérů) umožňuje:
• nastavit úhel hlavové trubky (0°, +/- 1°, +/-2°)
• změnit délku zadní stavby (440, 445, 450, 455 mm)
• úhel sedlové trubky  • rozvor

(sada je součástí balení modelu Summum Pro Team. Pro ostatní modely je možné ji objednat samostatně)

Technologie:

ZERO SYSTEM patří bezesporu mezi nejpokrokovější a nejvyváženější systémy odpružení kol. Za jeho zrodem stojí 3 z nejvýznamnějších odborníků současnoti: americký “suspension guru” Dave Weagle  (autor patentů, které využívá mnoho výrobců kol: DW-link, DeltaS, Split Pivot), španělský inženýr César Rojo (vedoucí vývoje Mondrakeru, který pracoval pro KTM i Hondu) a dvounásobný světový šampión Fabien Barel.  Prvotní vývoj a testování zabraly dva roky a po úspěchu na top modelech Mondraker je systém neustále vyvíjen a ‘programován’ pro všechny typy jízdy od DH po XC. Dnes jej nalezneme na všech odpružených řadách Mondrakeru. Moderní systém odpružení musí mít kromě pružení i plno dalších vlastností podstatných pro perfektní jízdu vyváženou ve všech směrech. ZERO (anglicky “nula”) má tlumič umístěn v přesně vypočtené optimalizované pozici mezi dvěma pákami systému, které spojují zadní pevný trojúhelník s rámem. To spolu s vyvážením dráhy a intenzity působení jednotlivých sil umožňuje dosáhnout výborné vlastnosti, které lze přesně vyladit pro konkrétní zaměření kola.  Lze je shrnout do čtyř nul - ZERO :-)

ZERO POWER LOSS - NULOVÉ PROPRUŽOVÁNÍ
Díky přesnému vybalancování působení síly šlapání a síly pružení, má Zero systém prakticky nulové propružování při šlapání a tedy maximální efektivitu přenosu síly.

ZERO PEDAL KICK - NULOVÉ PROPÍNÁNÍ ŘETĚZU
Délka řetězu je v celé dráze pružení takřka stabilní a nedochází k žádnému nechtěnému tahu dozadu, který by mohl snížit efektivitu nebo narušit kadenci.

ZERO BRAKE INFLUENCE - NULOVÝ VLIV BRZD NA PRUŽENÍ
Průběh a efektivia zadního pružení u Zero je naprosto nezávislá na brždění. Díky tomu nedochází k žádné změně charakteristiky pružení a nechtěnému pohybu.

ZERO BUMPS - NULOVÉ ZPĚTNÉ RÁZY
Díky perfektnímu vyvážení působení jednotlivých sil a částí systému má Zero výbornou schopnost “samoabsorbce” zpětných rázů. Zero je kromě toho designováno, aby optimální výkon dosahovalo při minimálním SAG mezi 30-35%.

-----------------------

STEALTH
Stealth profilace a struktura trubek pro rámové sady Mondraker umožňuje postavit technologicky
vyspělé, odolné a přitom velmi lehké rámy (například u sjezdového rámu Summum se podařilo
dosáhnout takřka  neuvěřitelných 3360 g). Ušlechtilá slitina Stealth technologie s variabilní tloušťkou stěn
a takřka neomezenou možností modelace trubek umožňuje maximálně optimalizovat každou hranu
a plochu rámu a tak dosahovat bezprecedentní torzní tuhosti a efektivity přenosu sil. V neposlední
řadě rámům dávají také nezaměnitelný Mondraker vzhled.

-----------------------
FORWARD GEOMETRY
Nový pokrokový pohled na konstruci a odladění geometrie kola, který všeobecně zlepšuje vaši kontrolu nad kolem víc, než si dokážete představit. Již po krátkém seznámení je řízení stabilnější, citlivější, přesnější a v důsledku toho všeho je vaše jízda rychlejší.

• VÍCE JISTOTY V PRUDKÝCH KLESÁNÍCH
Díky více předsunuté pozici přední osy je příznivější nájezdový úhel a těžiště. Natolik, že je pro jezdce skoro nemožné 'jít přes řidítka'

• VÍCE STABILITY VE VYSOKÝCH RYCHLOSTECH
Delší rozvor kol poskytuje více stability a jistoty na všech typech terénu.

• PŘESNĚJŠÍ PŘÍMÉ ŘÍZENÍ
Kratší představec s délkou kolem 10 mm poskytuje mnohem jemnější a přesnější ovládání. Kolo má mnohem rychlejší reakci na řízení a to navzdory delšímu rozvoru.

• VÍCE STABILITY VE STOUPÁNÍ
Kontakt předního kola s terénem je preciznější díky větší vzdálenosti střed-přední osa. Tendence k zvedání předního kola je minimální i při prudkých výjezdech.

• VÍCE JISTOTY A STABILITY V TERÉNU
Lepší rozložení váhy mezi předním a zadním kolem dává kolu obecně lepší záběr a zlepšuje i oporu v zatáčkách. Průchod těžším terénem je rychlejší.

---------------------

FRAME SIZE S M L
A Seat Tube Length 400mm 400mm 400mm
B Top Tube Length 575mm 600mm 622mm
C Bottom Bracket Drop 0mm 0mm 0mm
D Bottom Bracket Height 350mm 350mm 350mm
E Chainstay Length 445 - 460mm 445 - 460mm 445 - 460mm
F Seat Tube Angle, Actual 65º 65º 65º
G Seat Tube Angle, Effective 73.5º 73.5º 73.5º
H Head Tube Angle 63º (+/-2º) 63º (+/-2º) 63º (+/-2º)
I Fork Offset 52mm 52mm 52mm
J Wheelbase 1200mm 1225mm 1250mm
K Head Tube Length 112mm 112mm 122mm
L Reach 397mm 422mm 442mm
M Stack 597mm 597mm 606mm




Cenový alarm

Rádi vás budeme informovat o snížení ceny pod vámi zadanou částku.

Prosím, opište kód:

Napište recenzi

Pro napsání recenze musíte být přihlášen.
Nikdo ještě nenapsal recenzi tohoto zboží.
Maniac Bike - Návrat na horní stránku
© 2002 - 2018 Maniac Bike, provozováno na systému Oxid e-shop
Šíření obsahu je bez předchozího souhlasu provozovatele těchto stránek zakázáno.