Celoodpružené kolo Mondraker Foxy R 27,5" 2014
Mondraker Foxy R - kompaktní kvalitní hravý allmountain / trail / xc bike se zdvihem 140 cm, který je postaven s využítím nejpokročilejších technologií - Zero Suspension System a Stealth alloy Structure.
Specifikace
Rám: |
Foxy 27.5 Stealth Evo alloy Zero Suspension System Forward Geo 140mm
|
Velikosti |
S / M / L / XL
|
Tlumič |
Fox Float CTD LV Evolution 200x57mm
|
Vidlice |
Fox 32 Float 27.5 CTD FIT Performance 15mm tprd 140mm
|
Hlavové složení |
Onoff Integrated Tapered 1-1/8
|
Představec |
Onoff Stoic Forward Geo 10mm
|
Řidítka |
Mondraker Foxy R custom design 31.8mm 740mm
|
Gripy |
Onoff Paw lock-on
|
Sedlovka |
X-Fusion Hilo Remote 31.6mm
|
Sedlo |
Mondraker Foxy R custom design
|
Přední brzda |
Formula C1 180mm
|
Zadní brzda |
Formula C1 180mm
|
Páčky |
Formula C1
|
Ráfky |
DT M1900 Spline 27.5 wheelset
|
Špice/dráty |
DT
|
Přední náboj |
DT M1900 Spline 15mm
|
Zadní náboj |
DT M1900 Spline 12x142mm w/DT RWS axle
|
Pneumatiky |
Maxxis Ardent 27.5x2.25
|
Kliky |
Sram S-1000 38x24T
|
Střed |
Sram GXP
|
Pedály | - |
Řetěz |
Sram PC-1031 10s
|
Přesmykač/napínák |
Sram X7 High Direct Mount
|
Měnič převodů |
Sram X9 Long cage 10s
|
Řazení |
Sram Trigger X-7
|
Kazeta |
Sram PG-1030 11-36T 10s
|
Geometrii možno přizpůsobit i volbou jednoho z Forward Geometry představců:
Technologie:
ZERO SYSTEM patří bezesporu mezi nejpokrokovější a nejvyváženější systémy odpružení kol. Za jeho zrodem stojí 3 z nejvýznamnějších odborníků současnoti: americký “suspension guru” Dave Weagle (autor patentů, které využívá mnoho výrobců kol: DW-link, DeltaS, Split Pivot), španělský inženýr César Rojo (vedoucí vývoje Mondrakeru, který pracoval pro KTM i Hondu) a dvounásobný světový šampión Fabien Barel. Prvotní vývoj a testování zabraly dva roky a po úspěchu na top modelech Mondraker je systém neustále vyvíjen a ‘programován’ pro všechny typy jízdy od DH po XC. Dnes jej nalezneme na všech odpružených řadách Mondrakeru. Moderní systém odpružení musí mít kromě pružení i plno dalších vlastností podstatných pro perfektní jízdu vyváženou ve všech směrech. ZERO (anglicky “nula”) má tlumič umístěn v přesně vypočtené optimalizované pozici mezi dvěma pákami systému, které spojují zadní pevný trojúhelník s rámem. To spolu s vyvážením dráhy a intenzity působení jednotlivých sil umožňuje dosáhnout výborné vlastnosti, které lze přesně vyladit pro konkrétní zaměření kola. Lze je shrnout do čtyř nul - ZERO :-)
ZERO POWER LOSS - NULOVÉ PROPRUŽOVÁNÍ
Díky přesnému vybalancování působení síly šlapání a síly pružení, má Zero systém prakticky nulové propružování při šlapání a tedy maximální efektivitu přenosu síly.
ZERO PEDAL KICK - NULOVÉ PROPÍNÁNÍ ŘETĚZU
Délka řetězu je v celé dráze pružení takřka stabilní a nedochází k žádnému nechtěnému tahu dozadu, který by mohl snížit efektivitu nebo narušit kadenci.
ZERO BRAKE INFLUENCE - NULOVÝ VLIV BRZD NA PRUŽENÍ
Průběh a efektivia zadního pružení u Zero je naprosto nezávislá na brždění. Díky tomu nedochází k žádné změně charakteristiky pružení a nechtěnému pohybu.
ZERO BUMPS - NULOVÉ ZPĚTNÉ RÁZY
Díky perfektnímu vyvážení působení jednotlivých sil a částí systému má Zero výbornou schopnost “samoabsorbce” zpětných rázů. Zero je kromě toho designováno, aby optimální výkon dosahovalo při minimálním SAG mezi 30-35%.
-----------------------
STEALTH
Stealth profilace a struktura trubek pro rámové sady Mondraker umožňuje postavit technologicky
vyspělé, odolné a přitom velmi lehké rámy (například u sjezdového rámu Summum se podařilo
dosáhnout takřka neuvěřitelných 3360 g). Ušlechtilá slitina Stealth technologie s variabilní tloušťkou stěn
a takřka neomezenou možností modelace trubek umožňuje maximálně optimalizovat každou hranu
a plochu rámu a tak dosahovat bezprecedentní torzní tuhosti a efektivity přenosu sil. V neposlední
řadě rámům dávají také nezaměnitelný Mondraker vzhled.
-----------------------
FORWARD GEOMETRY (všechny modely řady Summum a řad Dune XR, Foxy XR a Factor XR)
Nový pokrokový pohled na konstruci a odladění geometrie kola, který všeobecně zlepšuje vaši kontrolu nad kolem víc, než si dokážete představit. Již po krátkém seznámení je řízení stabilnější, citlivější, přesnější a v důsledku toho všeho je vaše jízda rychlejší.
• VÍCE JISTOTY V PRUDKÝCH KLESÁNÍCH
Díky více předsunuté pozici přední osy je příznivější nájezdový úhel a těžiště. Natolik, že je pro jezdce skoro nemožné 'jít přes řidítka'
• VÍCE STABILITY VE VYSOKÝCH RYCHLOSTECH
Delší rozvor kol poskytuje více stability a jistoty na všech typech terénu.
• PŘESNĚJŠÍ PŘÍMÉ ŘÍZENÍ
Kratší představec s délkou kolem 10 mm poskytuje mnohem jemnější a přesnější ovládání. Kolo má mnohem rychlejší reakci na řízení a to navzdory delšímu rozvoru.
• VÍCE STABILITY VE STOUPÁNÍ
Kontakt předního kola s terénem je preciznější díky větší vzdálenosti střed-přední osa. Tendence k zvedání předního kola je minimální i při prudkých výjezdech.
• VÍCE JISTOTY A STABILITY V TERÉNU
Lepší rozložení váhy mezi předním a zadním kolem dává kolu obecně lepší záběr a zlepšuje i oporu v zatáčkách. Průchod těžším terénem je rychlejší.
---------------------
Geometrie
FRAME SIZE | S | M | L | XL | |
A | Seat Tube Length | 380mm | 420mm | 470mm | 510mm |
B | Top Tube Length | 615mm | 635mm | 649mm | 667mm |
C | Bottom Bracket Drop | -7mm | -7mm | -7mm | -7mm |
D | Bottom Bracket Height | 345mm | 345mm | 345mm | 345mm |
E | Chainstay Length | 430mm | 430mm | 430mm | 430mm |
F | Seat Tube Angle, Actual | 68º | 68º | 68º | 68º |
G | Seat Tube Angle, Effective | 74º | 74º | 74º | 74º |
H | Head Tube Angle | 66.5º | 66.5º | 66.5º | 66.5º |
I | Fork Offset | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
J | Wheelbase | 1173mm | 1193mm | 1220mm | 1240mm |
K | Head Tube Length | 110mm | 110mm | 120mm | 130mm |
L | Reach | 458mm | 478mm | 501mm | 518mm |
M | Stack | 585mm | 585mm | 594mm | 603mm |
Cenový alarm
Rádi vás budeme informovat o snížení ceny pod vámi zadanou částku.